Halk, nem szól, sípol...?

INGYENES Hallókészülék Szerviz Napok a
Ko-Ha Sound
Halláspontban

Időpont:

2017. május 18-19.

A fiók alján hever hallókészüléke, mert meg kellene javíttatni? Nem használja, mert be kellene állítani? Halk, nem szól, sípol...?

Most változtathat ezen! 

Hallókészülékét HELYBEN átvizsgáljuk és megjavítjuk!

Hozza el BÁRMILYEN típusú készülékét INGYENES rendezvényünkre, ahol egy nagy tapasztalattal bíró szakember segítségével minden kis szerviz és beállítási problémát megpróbálunk elhárítani!


“Ez bizony esetenként több tízezer forint megtakarítást is jelenthet, valamint azt a minimum 2 hetet,
amíg a készüléket szakszervizbe elküldik, és az a javítást követően visszakerül a tulajdonosához. Ez
idő alatt – hallókészülékei nélkül – persze nem hall azok tulajdonosa!”
Perger János - korábbi résztvevő

A rendezvény csak két napos, szabad helyek még korlátozott számban foglalhatók

2017. május 18-19.-ére.

Cím: 5600 Békéscsaba, Gyulai út 18.
Telefon: +36 (20) 999-0989

(a Dr. Réthy Pál Kórház és Rendelőintézet területén, az Audiológiai Szakrendelő helyiségében)

 

Időpontért hívja ingyenesen:

+36 (80) 62-00-62

- munkanapokon 8 és 16 óra között - 

Halk, nem szól, sípol..., mi okozhatta a készülék baját? 

A hallókészülék, illetve tartozékainak rendszeresen végzett tisztítása elengedhetetlen a megfelelő működéshez. A meghibásodások jelentős része a tisztítás elhanyagolásából, vagy a helytelen tisztításból adódhat. Szerencsére a helyes tisztítás elsajátítása gyorsan megtanulható és nem csak a hallókészülék hosszabb működését segíti elő, de a bőrirritáció esélyét is csökkenti. 

Tisztítás során mindig ügyeljen rá, hogy ne érje folyadék a készüléket - például a mikrofont és a hangszórót, mert az könnyen a hallókészülék meghibásodásához vezethet. Amennyiben hallókészüléke fülillesztékkel, szellőzőfurattal rendelkezik, szenteljen külön figyelmet a tiszításuknak, mert az ezekbe kerülő fülváladék rontja a hallásélményt.

Amennyiben külső hideg hőmérsékletből zárt melegebb helyre megy, kérjük ügyeljen, hogy hallókészülékre pára ne csapódjon le. Ezt úgy előzheti meg, a még kevésbé meleg (előszoba, előtér) helyen óvatosan vegye ki füléből a készüléket és helyezze a dobozába pár percre. Melegebb helyiségbe csak ezután vigye a hallókészüléket és használja az elektromos készülékét, vagy a páraelszívó dobozt. Amennyiben patronos páramentesítő dobozt használ, érdemes friss patront behelyezni, mert egyébként nem hatékony a páramentesítés. 

Ügyeljünk a lakás párásabb helyiségeiben – fürdőszoba, konyha - való használatra is. Ebben az esetben még gyakrabban vegye igénybe a páraelszívó készüléket vagy dobozt.

Szerviz Napjainkra általában hamar elfogynak a szabad időpontok, biztosítsa az Önét már most:

10 tanács, melyet minden hallókészülék viselőnek érdemes tudnia:

1. Óvja hallókészülékét a leeséstől, ütéstől és egyéb fizikai ártalmaktól.

2. Naponta vegye ki az elemet hallókészülékéből, és tisztítsa meg egy puha ruhával az elemet, illetve a készüléket. Használja a finom kefét a nehezen hozzáférhető helyek tisztításához.

3. Tartsa hallókészülékét biztonságos, gyermekek számára nem elérhető helyen.

4. Ne adja kölcsön a hallókészülékét más személynek.

5. Zuhanyozás, fürdés vagy szaunázás előtt mindig vegye ki hallókészülékét a füléből.

6. Ügyeljen arra, hogy hallókészüléke ne érintkezzen borotválkozás utáni arcszesszel, testápolóval, illetve napolajjal. Hajlakk használata előtt vegye ki hallókészülékét a füléből.

7. Ne tartsa a hallókészülékét hideg környezetben.

8. Ne hagyja hallókészülékét különösen meleg környezetben: tűző napon, napon felforrósodott autóban, radiátor, illetve más hősugárzó berendezés közelében.

9. Sugárkezelés, illetve elektromos kezelés előtt vegye ki hallókészülékét.

10. Amennyiben a hallókészülék használata során bőrirritációt észlel, vagy bármilyen kellemetlen érzést tapasztal, kérjük, keresse fel az audiológiát vagy ügyfélszolgálatunkat. 

A kép csak illusztráció

 

Időpontért hívja ingyenesen:

+36 (80) 62-00-62

- munkanapokon 8 és 16 óra között - 

Interjú az ötletgazdávalNagy Tamással beszélgetünk, aki egy korábban

Szokatlan, országos szinten is egyedülálló kezdeményezést indított el, és hozott el most harmadik alkalommal idén májusban, ide Békéscsabára.

Kérdések és válaszok: Nagy Tamás audiológustól, a program ötletgazdájától, a Belsound vezetőjétől.

1. Mi is ennek a kezdeményezésnek a lényege?

Mi egy hallással foglalkozó nagykereskedő cég vagyunk. Azt tapasztaltuk az elmúlt években,
hogy rengeteg ember, főleg a 60+ korosztály
képviselői vettek különböző cégeknél halláspro-
blémáik miatt hallókészüléket, de sajnos nem használják, mert érzésük szerint NEM SEGÍT A HALLÓKÉSZÜLÉK, vagy egyáltalán nem is működik, EZÉRT A FIÓK ALJÁN PIHEN A DRÁGA PÉNZEN VETT ESZKÖZ!
Ez mindenképpen luxus, hiszen egyrészt ezek az emberek továbbra sem hallanak megfelelően, rá-adásul a nem is kevés kiadott pénzükért
„semmit” sem kaptak.

Mi ezen szerettünk volna változtatni, és országos kampányt hirdettünk a jelenség ellen.



Ennek keretében egy INGYENES LEHETŐSÉGET ajánlunk fel minden békéscsabai és környékbeli polgárnak, aki valamilyen okból nem elégedett hallásával, hallókészülékével, vagy nem hordja készülékét.

Egy nagy tapasztalattal bíró szakember segítség-
ével 2 napon keresztül (május 18-19.-én) minden kis szerviz és beállítási problémát megpróbálunk elhárítani az ott dolgozó munkatársaink közremű-ködésével.
Ha hibát találunk, azt kijavítjuk, csak a szükséges alkatrészt kell kifizetni, semmilyen rejtett költség nem merül fel.

2. Hogyan sikerült eddig ez az országos kezdeményezés?

Nagyon jól! Országos szinten több ezer embernek
tudtunk segíteni partnereinkkel együttműködve,
már több helyen előfordult, hogy többször is meg kellett ismételni a rendezvényt a nagy érdeklődés miatt. Nagyon sok rosszul beállított, vagy elhanyagolt készülékkel találkoztunk. Először sokan nem hitték el, hogy a kampány ingyenes, pedig tényleg az!

3. Miért most, a tavasz kezdetén van ismét ez a rendezvény itt a régióban?

Mert a hideg, csúszós idő elmúltával szerettük volna megrendezni „SZERVIZ NAPJAINKAT”. A másik ok, hogy sokan nyáron a nagy meleg, vagy a nyaralás miatt nem tudnak foglalkozni ezzel a problémával.

4. Végül mit kell még tudni erről a rendezvényről?

 Javaslom, hogy mindenki az online felületen, vagy telefonon jelentkezzen be, hogy ne kelljen
sokat várnia.

Kérdései vannak készüléke álllapotával, vagy beállításával kapcsolatban?

Ne habozzon, jelentkezzen a kizárólag ezzel a témával foglalkozó Hallókészülék Szerviz Napokra. Minden kérdésére választ kap, és minden kis szerviz és beállítási problémát megpróbálunk elhárítani.

A Ko-Ha Sound Halláspont az

kiemelt partnere.

This is the bottom slider area. You can edit this text and also insert any element here. This is a good place if you want to put an opt-in form or a scarcity countdown.